петък, 1 януари 2016 г.

Вакуумки – просто упражнение за тънка талия и плосък корем



Кой не обича тънката талия и плосък корем? Днес ще ви представя едно изключително елементарно и лесно за изпълнение йога упражнение, наречено вакуумки, което е специално и с изключителна ефективност, доказана във времето. Както при всяко друго упражнение и при това е важно редовното използване. Минималният брой повторения е 5, като ще ви отнеме известно време, докато свикнете с техниката му на изпълнение. След като го усвоите, за вас ще бъде много по-лесно да контролирате мускулите си.

Начин на изпълнение

    Легнете на земята със свити колене и поставете ръцете си върху най-горната част на бедрата си (както е показано на заглавната снимка). Отпуснете максимално мускулатурата си.

    Издишайте бавно и започнете да прибирате корема си колкото е възможно. Спрете да дишате и задръжте дъха си. Останете в това положение на 10-15 секунди.

    Изпуснете леко въздуха си, но продължавайте да държите корема си прибран към гръбнака. Стегнете коремните си мускули и задръжте дъха си за още 10-15 секунди. След това вдишайте, но поддържайте напрежението в мускулите (ако ви е трудно, починете си малко и опитайте отново).

    Издишайте и отпуснете мускулите си, след което на няколко пъти извадете и остатъка от въздух в белите ви дробове, след което стегнете корема си и задръжте за кратко.

Само за три седмици ще забележите значителна разлика в силата на коремните си мускули, а също така и намаляването в размера на талията.

Още за Вакуумки – просто упражнение за тънка талия и плосък корем | Спорт Framar.bg от Framar.bg: http://sport.framar.bg/%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%83%D1%83%D0%BC%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D1%8A%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%8A%D0%BA-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BC

Няма коментари:

Публикуване на коментар