вторник, 24 ноември 2015 г.

Упражнения за ЦЯЛОТО ТЯЛО (жени) на известния треньор Джъстин Гелбенд

http://www.aktivenizdrav.com/%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D1%84%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D1%86/

Упражнения за ЦЯЛОТО ТЯЛО (жени) на известния треньор Джъстин Гелбенд

реклама 800х100
Забравете оправданията за отлагане на физическата активност. Време е за ново начало и ново фитнес предизвикателство.
Карл Клос, дългокраката манекенка, която спечели модните лидери и скочи с огромен скок в редиците на ангелите на Victoria’s Secret, показа упражнения за стегнато тяло, препоръчани от популярния треньор Джъстин Гелбенд.
Упражненията могат да се практикуват у дома, а за тях не се изисква специално фитнес оборудване.

УПРАЖНЕНИЯ ЗА ЗДРАВО И СТЕГНАТО ДУПЕ:

За първите две упражнения за дупе ви трябва само дървен под (или някакъв, по който се хлъзга лесно) и обикновена стара кърпа. Ако пък се упражнявате на килим, ползвайте пластмасов капак / чиния.
За начинаещи се препоръчва да се направят около 6-8 повторения (първо с десния и после с левия крак), а по-напредналите могат да правят по 20 повторения.
Карл КлосКарл Клос
От следващите три упражнения за дупе, правете по 10-20 повторения с всеки крак, в зависимост от физическата готовност.
Карл КлосКарл КлосКарл Клос


УПРАЖНЕНИЯ ЗА ПЛОСЪК КОРЕМ:

С всяко от предложените упражнения за корем направете по 5-15 повторения от всяка страна.
Карл КлосКарл КлосКарл КлосКарл КлосКарл Клос

УПРАЖНЕНИЯ ЗА СТЕГНАТИ КРАКА:

Упражненията за крака повтаряй от 10 до 20 пъти от всяка страна.
Карл КлосКарл КлосКарл КлосКарл Клос

УПРАЖНЕНИЯ ЗА ОФОРМЕНИ РЪЦЕ:

Упражненията за оформяне на ръцете заздравяват бицепсите, трицепсите, мускулите на раменете и гърдите, но и подсилват цялостно и подобряват стабилността. Направете по 10 повторения. Когато започнете да влизате във форма, увеличавайте броя на повторенията до 20.
Карл КлосКарл Клос
За оптимален ефект разгледайте нашата категория на тема хранене – КАТЕГОРИЯ ХРАНЕНЕ

Няма коментари:

Публикуване на коментар