вторник, 24 ноември 2015 г.

Упражнения за дупето на вашите мечти


активен И здрав.сом :


Лятната ваканция дойде и точно затова сега е моментът да започнете с тренировки с цел да изглеждате добре в бикини. Така че, ако решите да тръгнете на фитнес, тогава определено трябва да видите тези 6 начини, по които можете бързо да получите задник, който винаги сте искали …
butt-406413_1280

1. Приклякания напред с тежести

Стъпка 1:
(2) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Стъпка 2:
(3) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Вземи в ръцете си тежести и направете крачка напред, с приклякания, а след това сменете крака. Задайте си цел от 10 до 12 повторения с всеки крак и се опитайте да правите колкото е възможно по-големи стъпки. Дръжте гърдите изправени и спуснете, колкото е възможно по-долу задното коляно.

2. сумо приклякания

Стъпка 1:
(4) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Стъпка 2:
(5) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Вземете тежка тежест в ръцете си и застанете с разтворени крака, така че пръстите ви да сочат навън. За да направите това упражнение правилно и ефективно, застанете на две по-високи платформи или Степ-стълби с цел да се спуснете по-ниско. Повторете от 10 до 15 пъти.

3. Разтягане назад с колан

(7) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Стегнете колан на единия крак и натиснете стъпалото към тавана. Повторете 10 до 15 пъти на всяка страна.

4. Раздвижете бедрата

Стъпка 1:
(8) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Стъпка 2:
(9) 6 начини, по които можете да получите седалището на мечтите
Сложете раменете и шията на пейка за упражнения и поставете бедрата в тази височина. Започнете да вдигате тежест над бедрата. Поддържайте теглото върху краката и избутвайте бедрата си нагоре. Повторете от 10 до 15 пъти.

5. Кардио упражнения

За да постигнете здрав и стегнат задник, трябва да забравите за „маратонското“ бавно бягане и да се фокусирате върху бързите, къси и интензивни кардио упражнения. Те имат по-голям ефект върху елиминирането на целулита, който обожава да се насъбира при задните части.

6. Здравословно хранене

За финал, опитайте се да ядете храна, която ще изгражда мускулите и която няма да зарежда организма с мазнини. Без съответните „здрави“ въглехидрати и протеини, вие няма да можете да стигнете много далеч, независимо от времето, което прекарвате в залата. Това означава, че за закуска ще трябва да ядете овесена каша с яйчен жълтък, както и редовно да добавяте половин банан в протеиновия шейк след тренировка.
Седалището на мечтите ви е под ръка, докато сте готови да работите за него. Е, нека момичета, хвърлете на тренировки защото лятото наближава!

Няма коментари:

Публикуване на коментар