петък, 22 август 2014 г.

МАНДАЛА ЗА ЛЮБОВ


За да привлечете любовта в живота си, нарисувайте сами мандала, като тази, която е показана на снимката. Ето и нейната символика:
Сърцето е символ на любовта – източникът на живота. Любовта, както всички знаем, живее в сърцето. Ето защо в центъра на мандалата има две сияещи сърца – малко и голямо/мъжко и женско/. Четирите големи и осемте малки сърца засилват енергията на любовта – това се случва, тъй като увеличаването на броя символи увеличава и енергията на любовта.
Нарисувайте сърцата с розов цвят, тъй като той олицетворява нежността, вярата, любовта и помага за осъществяването на желанието ви.
Превод: А. Пламенова
Когато рисунката бъде готова, напишете под нея своето желание. Например: „Аз привличам любовта и идеалния за мен партньор/ка. Моля Вселената да ми помогне. Аз обичам и съм любим/а. Нека бъде така!“
След това сложете мандалата в рамка и я поставете на стената в спалнята си, така че когато си лягате да спите и сутрин, когато се събуждате, тя да бъде пред очите ви – по този начин постоянно ще привличате към себе си своето желание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар