петък, 22 август 2014 г.

МАЛКА ТЕТРАДКА С ПОЗИТИВНИ УТВЪРЖДЕНИЯ


Отрицателните мисли привличат негативни събития в живота ни, а страховете ни обезателно ще се въплътят, тъй като ние сами сме ги проектирали. Положителните мисли и емоции на любовта, щастието и удоволствието, ще привлекат в живота ни щастливи събития и хора, които са ни нужни…
Позитивните утвърждения, или т.нар. афирмации, са много мощно и ефективно средство за подмяна на негативното възприемане на живота с позитивно.
Благосъстояние
Богатството ми дава възможност да се насладя на всички радости на живота
Парите текат към мен като река, леко и свободно
Аз получавам и давам парите с радост и благодарност към Всевишния Творец
Аз съм магнит за парите и успеха
Живителната сила на изобилието ме изпълва
Моите доходи непрекъснато нарастват
Аз получавам пари леко и радостно
Аз приемам с благодарност даровете на Вселената
Аз привличам богатство и щастие
Аз спокойно приемам потока на изобилие в живота си
Аз ставам по- богат с всеки изминал ден
Моите доходи непрекъснато нарастват
Парите ме обичат
Аз привличам към себе си все повече и повече пари
Парите текат към мен в широк поток
Аз съм център за привличане на пари, успех и любов
Аз съм абсолютно спокоен и уверен в бъдещето си
Любов, семейни отношения, взаимоотношения
Живителната сила на любовта ме изпълва
Аз с радост приемам себе си като сексуално привлекателна личност
Аз се отнасям с любов към своя сексуален партньор и към целия свят
Аз приемам само такива сексуални отношения, които са достойни за мен
Аз се наслаждавам на своята сексуалност и благодаря на Твореца за красивото тяло, дарено ми при раждането
Аз съм магнит за мъжете (жените)
Аз привличам сила, късмет и любов
Аз съм въплъщение на силата и любовта
Аз привличам любов и щастие
Аз съм изпълнен с любов, радост и увереност в успеха
Аз избирам любовта и живота
При мен всичко се получава просто превъзходно
Хората гледат на мен с възторг и възхищение
Аз имам най-прекрасния партньор на света
Всички хора ме обичат и обожават
Аз обичам себе си и одобрявам своите действия
Колкото повече любов отдавам, толкова повече получавам
Моите деца са най-добрите ми приятели
Аз имам прекрасни, хармонични отношения с децата си
Радост и щастие царуват в моето семейство
Моето семейство е източник на Любов и самочувствие
Кариера, работа
Аз заслужавам най-доброто в живота
Аз съм живото олицетворение на успеха, радостта и творчеството
Живителната сила на успеха ме изпълва
Аз преуспявам
На мен винаги ми върви
Всичко е възможно, щом го поискам
Аз вярвам в своята щастлива звезда
Животът ми е прекрасен и става все по-добър и по-добър
Аз съм изпълнен с енергия и радост от живота
При мен всичко се получава леко и просто
Аз съм еталон на успеха и просперитета
Аз преуспявам
Аз съм в хармония с потока на живота
Всичките ми мечти стават реалност
Аз знам своето призвание и моята кариера процъфтява
Здраве
Моето здраве е отлично
Аз съм в хармония и мир с Вселената
Моята сила и увереност в себе си растат
Аз младея с всеки изминал ден
Аз съм готов да приема радостта и щастливите изненади на всеки ден
ВАЖНО!!! Афирмацията е положително утвърждаване и тя не трябва да съдържа частицата „не“, защото Вселената не я възприема. Желателно е тя да се формулира като свършен факт: ако вие кажете „искам да бъда здрав“ – отговорът на Вселената ще бъде „ти искаш да бъдеш здрав“ – добре, продължавай да искаш”, но ако кажете: „аз съм здрав“ в отговор ще получите „ти си здрав“. И всичките ви намерения трябва да бъдат насочени само за добро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар