четвъртък, 7 август 2014 г.

Да си припомним: Разделно хранене: Таблицата на успеха


30-07-2014 Текст: ViewSofia
Независимо от броя на банските, с които смяташ да дефилираш на плажа, диетата, т.е режимът на хранене, с който си решила да се справиш, за да влезеш във форма (не говорим за драстична промяна в теглото) трябва да върви с теб, заедно с козметичния ти несесер.

Разделното хранене често прави чудеса със доброто самочувствие и здравето ти, затова ако си решила да му се подчиниш - действай! Този режим разглежда храната като сбор от хранителни вещества, разделени в няколко ясно дефинирани групи и ефективното им съчетаване има за цел да подобри храносмилането, да намали на времето за смилане и усвояване на храната, както и да намали отпадните храносмилателни продукти.

Обикновено при разделното хранене, ястията имат обща намалена калоричност, както и голям процент вода, което не позволява качването на досадните килограми. 

Затова в следващата таблица по-долу, която ти препоръчваме да запазиш на компютъра си, за да ти е винаги под ръка, ще намериш основните комбинации между отделните храни, както и такива, с които са несъвместими, според режима. Взехме я назаем от hrani.bg и се надяваме да ти е полезна, колкото е на нас. 

В разделното хранене, в зависимост от преобладаващия хранителен продукт, храните се делят на:
- Белтъчини: месо, птици, риба, сирене, кашкавал, зърнени храни, ядки, семена.
- Мазнини: мас, олио, жълтък, масло, сметана, маслини.
- Захари: захар, мед, сладки плодове.
- Скорбяла: хляб, тестени изделия, скорбялни зеленчуци, картофи.
- Киселини: кисели плодове, оцет, горчица, туршии, домати, кисело мляко.
- Други: прясно мляко, безскорбялни зеленчуци, гъби.



 
Тъй като отново е сезонът на банските, плажовете и късите поли, решихме да ви припомним тази изключително полезна таблица, с помощта на която бързо и без много усилия ще влезете във форма. 

Оригинална дата на публикуване: 8. 06. 2011 година. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар